Middagsplan uke 42

Da har enda en uke gått! Her hjemme hadde jeg sykt barn i begynnelsen av uka, men nå er alle friske.

Jeg lagde to surdeiger. En for grovt brød og en for lyst brød. Den lyse fikk jeg ikke til, men den grove ble bra! Så nå har jeg laget gode rugbrød med surdeig. Det er så gøy når man får det til! Jeg føler meg litt som en kjemiker på kjøkkenet. :) Er det noen som leser her som har erfaring med surdeig? Hvis noen vil ha litt surdeig, så bare si fra!

Denne uka er det meldt bra vær, så vi kommer til å gjøre hagen klar for vinteren. Og så håper jeg det blir noen koselige turer ute.

God uke alle sammen!

Mandag: Rester fra søndagsmiddagen

Tirsdag: Spinatsuppe, egg og brød

Onsdag: Okracurry og chapati (Sist uke skulle jeg kjøpe okra, men de så så gamle ut at jeg droppa det. Hvis de er ferske denne uka så  prøver jeg igjen.)

Torsdag: Fiskegryte

Fredag: Lasagne med råkost

Lørdag: Rester

Søndag: Dampet laks, poteter og grønnsaker

Legg igjen en kommentar

