Middagsplan uke 42

Forrige uke fikk jeg starta med en del utsatte prosjekter. Jeg fikk laget en surdeig, som foreløpig ikke har gitt gode resultater – men jeg gir ikke opp så lett! :) Spiringen er i gang. Eplene ble tørka, og de ble fantastisk gode! Jeg lagde også grønnkålchips. Det ble godt, men ikke supergodt. :) Neste gang prøver jeg en annen oppskrift. Men tror det er en god måte å bruke grønnkål. Man smaker ikke så mye av kålsmaken når den er tørket og sprø.

Denne uka skal jeg lage okra til middag for første gang! Det blir spennende hvordan det faller i smak. :)

Til slutt en video jeg kom over på en blogg, ikke utsett å se den!

God uke!

 

Procastination = utsettelse

 

 

Mandag: Fiskekaker, potetstappe og grønnsaker

Tirsdag: Spinatsuppe, egg og brød

Onsdag: Okracurry og chapati

Torsdag: Gulrotsuppe med kyllingbiter

Fredag: Kjøttsaus, ris og salat

Lørdag: Kalkunbryst, eplesaus og potet

Søndag: Kalkunpai (av rester)

 

2 thoughts on “Middagsplan uke 42

  1. Kjenner meg veldig igjen hvordan du har planer om å lage surdeig, for jeg selv har lenge tenkt at jeg skal lage brød, men så ender jeg alltid opp med å bare kjøpe det :P

Legg igjen en kommentar

