Middagsplan uke 41

Ny uke igjen! Jeg føler jeg har litt mange ting å gjøre for tiden. Livet som hjemmearbeidende mamma er ikke et slaraffenliv. :) Eplene vi kjøpte på en gård er jeg fortsatt ikke ferdig med. Det blir nok litt mer eplemos, og så tenkte jeg å tørke en del epler. Det har jeg aldri gjort før, så det blir stas. Vi har også besøk av en tenåring, så må ha taco en dag da ja. :)

Vi har også planer om å skaffe oss en elektrisk kornkvern, så får vi nymalt, næringsrikt og godt mel. Gleder meg! Jeg skal også prøve meg på surdeigsbrød igjen. Altså lage meg en egen surdeigsstarter.

Spiring er også på gang etter en lang pause. Nå er det alfalfa som spirer. Det elsker barna!

God uke!

Mandag: Lapskaus

Tirsdag: Lapskaus :)

Onsdag: Taco

Torsdag: Kyllinggryte med ris og salat

Fredag: Steinbit med sopp og basilikumsaus

Lørdag og søndag får jeg ta når det kommer. :)

Legg igjen en kommentar

