Middagsplan uke 7

Da er det tid for enda en middagsplan. Ukene flyr avgårde!

Sist uke laget jeg raw taco, og det ble veldig godt! Jeg prøvde meg også på løk i spinatsuppa og brokkoli i paien, men det skulle jeg ikke gjort. Det ble mageknip dagen etter på babyen. :( Håper hun snart tåler det meste av maten. Blir kjedelig uten løk…

Vil anbefale et nettsted med mat fra middelhavet. Der ligger det mange oppskriftsvideoer.  DeDeMed. Når jeg kan spise løk igjen skal jeg nok lage mye godt derfra. :) Denne uken får jeg nøye meg med en salat.

Mandag: Orientalsk grønnsakspanne og ris

Tirsdag: Fisk i currysaus, ris og salat (denne er en slager. Lett å lage og veldig god. Enda bedre med løk da.:)

Onsdag: Vegetargryte og bulgur

Torsdag: Restebuffè

Fredag: Rød kylling curry, ris og salat

Lørdag: Spinatsuffle, brød og salat 

Søndag: ingen planer

One thought on “Middagsplan uke 7

Legg igjen en kommentar

